Lyrics "Riot in Japan...Live!!!"

1. Minutes to showtime
(Intro)
10. Skins and bones part 2
(Drum Solo)
2. On your knees
A slave to indulgence, a slave who obstains
A slave to your pleasure, a slave to your pain
A slave to a business, a mistress, a wife
Slave to the bottle the needle or knife

An accident of birth or a spin of the wheel
Select your next master and feel how it feels
On your knees
Into the night that you'll never remember
On your knees
Bow to the crowd of a thousand oppressors

Ensalved by the dealers or the jun kies themselves
Ensnared by self pity or the sweet lie of wealth
Afraid to stop running or frozen in place
Afraid to begin or finish the race
Awake from the drugs or asleep from the wine
The doors are all open, they close from behind

On your knees
Into the night that you'll never remember
On your knees
Bow to the crowd of a trhousand oppressors
On your knees
Into the night that you'll never remember
On your knees
Bow to the crowd of a thousaand oppressors

Oh, awake from the drugs or asleep from the wine
The doors are all open, they close from behind
Whatever you choose there's a suicide clause
You die of neglect or you die to applause

On your knees
Into the night that you'll never remember
On your knees
Bow to the crowd of a trhousand oppressors
On your knees
Into the night that you'll never remember
On your knees
Bow to the crowd of a thousaand oppressors

Slave to your lovers and slave to your lessers
11. Johnny's back
What's the use of moving on Maybe here's where i belong
I've had my fill of life's uncertainties You think too much
they say your strange They even raised the drinking age
This place has gone to hell since i been away
But now this time i'll do it right Yeah let's start tonight
Make the call and see who's still around Don't look now
but Johnny's back again I am your man I paid the price i'll
take that slide again Nothing stays the same Tell the boys
to step aside Tell the girls to form a line The king is back
to claim the land again Wanna light ? Let's get it open
Need to love i am the one Time to remember how we
played the game But now this time i'll do it right Yeah
let's start tonight Make the call and see who's still around
Don't look now but Johnny's back again I am your man
I paid the price i'll take that slide again Nothing stays the
same Tell the boys to jump inside tonight we're gonna
ride It's time to show'em how its really done You ever
play - you never win You don't even know what's
happening Until the end and then your race has run This
time we'll do it right Yeah let's start tonight Make the call
and see who's still around But now this time i'll do
it right Yeah let's start tonight Make the call and see
who's still around Don't look now but Johnny's back
again I am your man I paid the price i'll take that slide
again Nothing stays the same
3. Metal Soldiers
We climb aboard the eagle made of steel
Get ready for another flight
Another town, another city will appear
Through the darkness of the night

A flash of light
There's thunder on the way
The stage ignites when we play metal soldiers

And we're marching through the night
Metal Soldiers
Clenching fists of metal might

Out on the road, the battle has begun
And we plan our strategy
Cross fields of fire beneath the burning sun
Onward to our victory
A flash of light
There's thunder on the way
The stage ignites when we play...metal soldiers

And we're marching through the night
Metal Soldiers
Clenching fists of metal might

It's in our hearts, and deep within our bones
A passion no one can deny
Get on your feet, lord you know you're not alone
Let me hear your battlecry
A flash of light
There's thunder on the way
The stage ignites when we play...metal soldiers

And we're marching through the night
Metal Soldiers
Clenching fists of metal might
Can u feel it ?
Metal Soldiers
Clenching fists of metal might...metal soldiers
And we're marching through the night
Metal soldiers
Clenching fists of metal might
See ya real soon
12. Flight of the Warrior
Thundering down from the mountain you ride
Clutching a sword made of steel The ones you call
friends they all left you for dead Alone on the
battlefield many were at your command Renegade
souls on your command Holding each life in your hand
Living for all and for one Shining into the night you
are riding Through the darkness and light you are
flying with the wind in your hair The flight of the
warrior Drunk with revenge from winch on one can
hide Into their midst you will run A face from the
grave is the last thing they'll see And die with your
name on their tongue many were at your command
Renegade souls on the run Holding each life in your
hand Living for all and for one Shining into the night
you are riding Through the darkness and light you are
flying with the wind in your hair The flight of the
warrior Thundering down from the mountain you ride
Clutching a sword made of steel The ones you call
friends they all left you for dead Alone on the
battlefield Many were at your command Renegade
souls on your command Holding each life in your hand
Living for all and for one Shining into the night you
are riding Through the darkness and light you are
flying with the wind in your hair The flight of the
warrior
4. Runaway
Runaway, all alone, on these streets you call your home
Fade to black, painted smile
On these streets there cries a wounded child
On the run, shadows always falling
It's a high price that you pay

Runaway
This life that you choose
Leaves a burning in my heart
Runaway
It's a game that you lose
It can tear my soul apart
You're a Runaway,
You're a Runaway

Runaway, all alone, turns the corner toward a telephone
Pik it up, then call my name
Tell me when you want to end this game
On the run, shadows always falling
It's a high price that you pay

Runaway
This life that you choose
Leaves a burning in my heart
Runaway
It's a game that you lose
It can tear my soul apart
You're a Runaway,
You're a Runaway

You're a runaway, and you're harder than stone
You're a runaway
But are you woman enough not to be alone ?
You're a runaway, you gotta an angry heart
You're a runaway, and when you're ready baby
I'll let you finish what you start

Runaway
This life that you choose
Leaves a burning in my heart
Runaway
It's a game that you lose
It can tear my soul apart
You're a Runaway,
You're a Runaway
13. Ladies and gentleman...Mark Reale
(Guitar Solo Mark Reale)
5. Tokyo Rose
They all called her Tokyo, the boys know her as Rose.
The game is not a good one, it's the only one she knows.
Jet black hair, lipstick glowin' red.
Caviar and bourbon, goin' straight to her head.
When you lay your money down, she'll play her games
with you.
Don't gamble with you heart, she'll take it right from you.
She'll take you for a ride, with some wine and romance.
Gonna wind up face flat down, not a cent in your pants.
Tokyo Rose, Tokyo Rose, Tokyo Rose.
Back street crawler, is what she'll always be.
I can't live without her love, it's the cure for me.
Day after day, I was warned of the danger.
A little bit of love, give it away to strangers.
Tokyo Rose, Tokyo Rose, Tokyo Rose.
Tokyo, Tokyo Rose,
Tokyo, I wanna know, about you, Tokyo.
I wanna know, about you, Tokyo.
Tokyo Rose, Tokyo,
Tokyo Rose, Tokyo.
Mmmm, you sure are a strange one.
Hey, hey Tokyo.
Oh, never get too close.
Tokyo, hey Rose.
14. Japan Cakes
(Guitar Solo Mike Flyntz)
6. Rock City
Say hello to the city life,
Say hello to your dreams.
Say hello to the candy man,
Say hello to your rock 'n roll queens.
The painted ladies of the evening,
Will show you what you wanna see.
For a dime or a dollar,
Well, you can ride in a limousine.
Rock City, Rock City,
See what you wanna see.
Rock City, Rock City,
Be what you wanna be.
Rock City, Rock City,
See what you wanna see.
Rock City, Rock City,
Be what you wanna be.
Yeah!
Well all the fancy cars, and all the funky bars.
Feel the fire burnin' under your feet.
When the smoke clears honey, you ain't got no money.
Then you'll start to feel the heat.
Rock City, Rock City,
See what you wanna see.
Rock City, Rock City,
Be what you wanna be.
Rock City, Rock City,
See what you wanna see...oh my god !
Rock City, Rock City,
Be what you wanna be...yeah, yeah.
Oooh, come on, uh.
15. Narita
(Instrumental)
7. Outlaw
Down below the border,
He robbed a bank in Mexico.
Half crazed on tequila,
He had a, half million in gold.
There's thunder in the ground,
And he could hear the sound.

A showdown in the distance,
They're gonna ride him down.
Bet your life on the silver ball,
Spin it, 'round the wheel.
Will it land on the black or the red?
The outlaw's got no deal.
When he gambled with women,
He kept an ace up his sleeve.
He always got what he came for,
He never played it clean.
Then he was blinded by passion,
Playing a game of fools.
Thought she was lucky,
Thought she was his best bet,
Guess you find out when you lose.
Bet your life on the silver ball,
Spin it, 'round the wheel.
Will it land on the black or the red?
The outlaw's got no deal.
Bet your life on the silver ball,
Spin it, 'round the wheel.
Will it land on the black or the red?
The outlaw's got no deal.
Bet your life on the silver ball,
Spin it, 'round the wheel.
Will it land on the black or the red?
The outlaw's got no deal.
Bet your life on the silver ball,
Spin it, 'round the wheel.
Will it land on the black or the red?
The outlaw's got no deal.
16. Warrior
Into the darkness that all men must face,
Within the brief hours, of your life here on earth.
Pain thrashed into his life, the great prince stood firm,
Behind his high and mighty shield, awaiting his turn.
Shield at his side, cloak across his breast,
His love and his life, they put him through the test.
Shine on, shine on, in all of your glory.
Shield all your fears, release all your fury.
Shine, shine on, through the darkness and the pain.
Shine, shine on, Warrior.
Shine, shine on, through the wind and the rain.
Shine, shine on, Warrior.
Shield at his side, cloak across his breast,
His love and his life, they put him to the test.
Shine on, shine on, in all of your glory.
Shield all you fears, release all your fury.
Shine, shine on, through the darkness and the pain.
Shine, shine on, Warrior.
Shine, shine on, through the wind and the rain.
Shine, shine on, Warrior.
8. Killer
I am the living end, i have the touch, the last man on earth
I am your only friend, that ain't saying much
I think you know what it's worth

I've got things to do, people to be, i'm a man on the make
You want to stick around, that dont bother me
Long as you got what it takes

You know my name, you've seen the writing on the barrom
wall
I'm still the same
A little stronger, a little faster
Half demon, half disaster
He's a killer

When i walk in the door the men drop their drinks
And the woman drop their pants
Ooh man don't get up; what are you thinking ?
We didn't come to dance.

You see the boys and me don't need company
Whatever we want we'll take
We're just looking for thrills, boredom kills
Just want to see you shake

You know my name, you've seen me coming in the mirror
I'm still the same
A little older, a little wiser, a solitary surpriser
He's/I'm the killer

Here's a couple a grand, baby light up
Whatever is mine is ours
I got three or four in a bag in the trunk
That's the privilege of Power

You want love, lust, money, a room with a view
I'll give you everything a love can steal
Come on baby, I'm talking to you
Yeah, it's time to make a deal

You know my name, you've heard me screaming on the
radio
I'm still the same
A little sharper, a little cuter, created by computer
He's / I'm the killer
You know my name, you've seen it panted on the
subway doors
I'm still the same
A little darker, a little thinner, i'm gonna have you
for dinner
I'm the killer
He's a killer
17. The dressing Room The encore begins.....
(Outro)
9. Skins and bones part one
(Drum Solo)
18. Smoke on the Water...in New York !
(Deep Purple Cover Version)